środa, 4 grudnia 2013

Sałatka okienko :)

 Zazwyczaj narzekam na okienka między zajęciami, bo zaburzają rytm całego dnia. Jednak okienko ma też swoje zalety, możemy pojechać do biblioteki, iść do fryzjera (podciąć grzywkę, co uczyniłam:P) wrócić z uczelni do domu i ....... pouczyć się :> bądź przygotować sobie jakieś danie, wypić ciepłą herbatę,(teraz to nawet grzańca, bo wieczory mroźne!) by mieć dużo energii na dzisiejszy, wieczorny wykład!
Oto przepis :-)

Składniki:
  • piersi kurczaka
  • ziemniaki 4 szt.
  • sałatę lodową zastąpiłam kapustą pekińską 1 szt.
  • czerwona cebula 1 szt.
  • orzechy włoskie
  • musztarda 1 łyżeczka
  • oliwa z oliwek 4 łyżeczki
  • malutka łyżeczka miodu
  • sól i pieprz do smaku
  • winogrona
  • pomidorki koktajlowe
  • sok z cytryny 4 łyżeczki 
Przygotowanie:
Pierś z kurczaka pokroiłam na małe kawałki i przyprawiłam, następnie zapakowałam w folię aluminiową i wstawiłam do piekarnika na około 20 minut. Ziemniaczki w mundurkach ugotowałam i obrałam, pokroiłam w kosteczkę. Kapustę posiekłam i skropiłam sosem( wymieszałam sok z cytryny, musztardę, oliwę, miód) ułożyłam składniki: na kapustę położyłam ziemniaki, kurczak, pomidorki,cebulkę, winogrona, orzechy, całość ponownie skropiłam sosem i przyprawiłam pieprzem i solą.
Smacznego!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates