czwartek, 12 grudnia 2013

Owsiane ciasteczka

 Nie smakują jak typowe ciasteczka ze sklepu, ponieważ nie są słodkie. Przeważa w nich smak orzechów i wiórków kokosowych.Ciasteczka mogą stanowić dodatek do kawy czy ciepłego kakao. Mogą także być dobrą przekąską dla osób na diecie. 

Składniki 
  • szkl płatków owsianych
  • 1 jajko
  • garść orzechów włoskich
  • garść migdałów
  • 1 łyżka masła
  • 2 łyżeczki miodu 
  • łyżeczka cynamonu
  • garść wiórków kokosowych
 Przygotowanie
Jajko miksuję z masłem, następnie dodaję płatki i bakalie, całość mieszam, dodaję cynamonu i miodu. W moim przypadku konsystencja była nieco za rzadka, więc dodałam więcej wiórków i łyżeczkę mąki. Jeżeli ktoś lubi słodkie ciasteczka może dodać więcej miodu lub cukru.
Na blachę pokrytą papierem do pieczenia nakładam ciasto. Do rozgrzanego piekarnika wstawiam blachę i piekę ciasteczka około 12 minut.
Smacznego! :-)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates