niedziela, 23 lutego 2014

Ciasto z owocami 

 Idealne na leniwe niedziele popołudnie, szybkie i proste ciasto z owocami. Pierwotny przepis jest z mirabelkami, ja użyłam mrożonych owoców malin, jagód ,wiśni i wyszło pysznie!


Składniki:
(źrodło: kuchniaagaty.pl)
  • 1 szk mąki
  • 3/4 szk cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • duża szczypta soli
  • 1/2 szk oleju
  • 2 jajka
  • mix mrożonych owoców (owoców nie rozmrażam)
Przygotowanie:
Wymieszałam wszystkie suche składniki, następnie wymieszałam jajka z olejem i dodałam do suchych składników. Formę o średnicy 20cm wyłożyłam papierem do pieczenia i przelałam ciasto, na wierzchu ułożyłam owoce. Piekarnik należy nagrzać do 180stopni i piec około 40 minut.
Smacznego!

2 komentarze :

  1. Wygląda smakowicie :-) Nie jestem miłośniczką ciast, ale te z owocami bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. miło mi! ja uwielbiam ciasta owocami, szczególnie z tymi sezonowymi, są lekkie i nieprzesłodzone! idealne do filiżanki herbaty :-)

    OdpowiedzUsuń

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates