wtorek, 14 stycznia 2014



Makaron z pomidorami, serem feta i oliwkami

 Uwielbiam takie szybkie i pysznie dania, a do tego banalne w przygotowaniu!
Składniki: 
(zainspirowana przepisem z http://kuchniaagaty.pl)
  • 1 opakowanie makaronu spaghetti 
  • puszka pomidorów
  • 1 cebulka
  • 1 ząbek czosnku
  • czarne oliwki
  • ser feta
  • sól, pieprz 
  • bazylia oregano
  • 1 łyżeczka cukru
Przygotowanie:
Makaron gotuję w osolonej wodzie. Cebulkę i czosnek trzeba drobno pokroić i zeszklić na patelni z dodatkiem oleju. Następnie dodałam pomidory, przyprawiłam solą i pieprzem,bazylią,oregano i  łyżeczką cukru.Do wrzącego sosu dodałam oliwki. Makaron połączyłam z sosem. Każdą porcję posypałam serem feta , pieprzem kolorowym i natką pietruszki.
Smacznego! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates