poniedziałek, 13 stycznia 2014

Koktajl owocowy

  Koktajle owocowe są szybkie i łatwe w przygotowaniu! Lekkie, orzeźwiające w sam raz na upalne dni, ale nie tylko, można je robić z owoców, które są obecne w danej porze roku :) Ja wykorzystałam banany i pomarańcz. Przygotowując domowy koktajl, nie musimy ograniczać się do jednego składnika, możemy łączyć ze sobą przeróżne owoce, a efekt jest przepyszny! 

 Składniki:
  • 2 banany
  • sok wyciśnięty z jednej pomarańczy
  • łyżeczka cynamonu
  • garść-płatki żytnie, płatki migdałów, wiórki kokosowe
  • 1 jogurt naturalny
Przygotowanie:
Banany obieram i kroje w plasterki, pomarańcz obieram i wyciskam sok. Owoce umieszczam w pojemniku od miksera,wlewam sok, dodaję jogurt i miksuję całość. Posypuję dodatkami i gotowe do podania.
Smacznego! 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates