środa, 30 października 2013

Zapiekane kanapeczki

    Zapiekane kanapki z serem to dobry pomysł na szybki lunch lub kolację :) Chrupkie pieczywo z dodatkami warzyw i gotowe ! :) 

Składniki:
  • kilka kromek ciemnego pieczywa
  • 2 łyżeczki majonezu
  • 2 łyżeczki musztardy
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 pomidor
  • kilka rzodkiewek
  • ser (ilość dowolna)
  • natka pietruszki 
  • przyprawy: pieprz, bazylia, oregano, słodka czerwona papryka
Przygotowanie:
Kromki chleba smaruję cieniutką ilością masła, następnie w pojemniczku mieszam majonez, musztardę i wyciśnięty przez praskę czosnek, nakładam na chlebki. Posypuję startym serem, bazylią, oregano, czerwoną papryką i kolorowym pieprzem. Na blachę wyłożoną folią aluminiową wykładam chlebki i zapiekam około 20min. Zapieczone chlebki podaję z pomidorem, rzodkiewką, natką pietruszki i ketchupem. Jeżeli macie w swojej kuchni oliwki, kiełki to jest to świetny dodatek do takich zapiekanek.
 Smacznego!



2 komentarze :

  1. Moje ulubione "danie" kiedy nie mam czasu a nagle wkraczają niezapowiedziani goście.
    Chleb nie musi być najświeższy, ser - obojętnie jaki - ja używam do tego mozzarelli lub/i żółtego. Szynka? Jak jest - to tak.
    Najważniejsze jednak dla mnie są pieczarki - podsmażam je wcześniej na patelni i przyprawiam Vegetą (którą kupiłam tylko dla pieczarek i cebulki do pierogów ) Nie lubię keczupu, ale nie wyobrażam sobie tych zapiekanek bez niego :)
    Pozdrawiam koleżankę z gimnazjum
    PS: Fajne się czyta !

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy ma swoje ulubione sposoby na te szybkie zapiekanki :) natomiast co do pieczarek, zgadzam się w 100% !pieczarki wcześniej podsmażone na patelni + niewielka ilość cebulki, są appetit! na pewno pojawią się jeszcze inne wersje zapiekanek, także zapraszam do zaglądania!
    Aniu, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates