wtorek, 3 grudnia 2013

Tarta owocowa

   Choć sezon na tego typu owoce minął już dawno.. postanowiłam jednak, że ją zrobię i wykorzystam owoce mrożone. Jutro moja Mama obchodzi swoje Imieniny i mimo tego, że nie będziemy się widzieć, to Jej dedykuję moją skromną tartę! :-)
Wszystkiego najlepszego Mamo! :)

Składniki:
  • 150 g mąki tortowej
  • 30 g cukru
  • 125 g masła
  • łyżka wody
  • 2 łyżki cukru pudru
  • 100 g serka homogenizowanego (waniliowego)
  • 100 g twarożku ('mój ulubiony') 
  • owoce mrożone
  • winogrona
Przygotowanie:
Przesiewam mąkę, dodaję pokrojone wcześniej kawałki masła, cukier i wodę, całość zagniatam i odkładam na 30 minut do zamrażalnika. Po wyjęciu z zamrażalnika wykładam ciastem formę i wstawiam do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na około 20-25 minut. Serek, twarożek i cukier puder ucieram i rozprowadzam równomiernie na ostudzone ciasto. Na całości układam wcześniej rozmrożone owoce.
Wstawiam do lodówki na godzinę.
Smacznego! :-)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates