sobota, 14 grudnia 2013

Christmas time!

Choć do domu na święta wracamy dopiero za tydzień to już poczuliśmy świąteczny klimat! Nasza mini choinka jest już gotowa,więc pora na prezenty. Lubię, gdy są pięknie zapakowane, a najbardziej cieszy mnie uśmiech na twarzach moich bliskich, gdy zostają rozpakowywane.Duża rodzina i dużo prezentów, nie tylko świątecznych, bo tuż przed świętami urodziny obchodzi moja Mama i Mój Mały Szkrab Ignacy. Nie mam nigdy dużego problemu z wyborem prezentów, wcześniej dowiaduję się co jest potrzebne moim bliskim, albo sama dokonuje wyboru. Na szczęście zawsze okazuję się, że wybór był trafny. Staram się kupować prezenty wcześniej, aby zdążyć przed szalonymi tłumami w centrach handlowych. Mimo, że to jeszcze nie wszystkie upominki,to już część udało się Nam w miarę ładnie zapakować. :-)  A Wy zasłużyliście w tym roku na prezenty, czy spodziewacie się rózgi? :-)

No to zaczynamy!









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates