czwartek, 13 lutego 2014

Naleśniki z czekoladą i brzoskwiniami 

  Naleśniki na słodko, podane w bardziej wykwintny sposób, szybki i prosty sposób na deser :-)
   

Składniki: 
(źródło: www.smakizycia.pl)
  • 1,5 szk mleka
  • 1,5 wody
  • 2 jajka
  • 2 szk mąki
  • szczypta soli
  • masło czekoladowe
  • brzoskwinie z puszki
Przygotowanie:
Jajka ubiłam z solą, dodałam pozostałe składniki i dokładnie wymieszałam. 
Usmażyłam duże naleśniki na maśle, posmarowałam masłem czekoladowym, zrulowałam i pokroiłam na roladki, na każdy kawałek położyłam kawałek brzoskwini i spięłam wykałaczką.
Pychota!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates