sobota, 4 stycznia 2014

Placuszki z bananami
 Jeżeli nie macie pomysłu na śniadanie czy deser to z pewnością te placuszki mogą być receptą na udany początek dnia :-)

Składniki: 
(źródło: http://kuchniaagaty.pl)
  • 1 banan
  • 1 jajko
  • 2 łyżki jogurtu greckiego ( ja użyłam śmietany)
  • 2 łyżki mleka
  • 4 łyżki mąki pszennej
  • 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/4 łyżeczki cynamonu
  • 1/4 łyżeczki soli

Przygotowanie: 
W misce wymieszałam jajko z jogurtem i mlekiem, następnie dodałam mąkę, proszek, sól, cynamon i rozgnieciony widelcem banan. Dokładnie wymieszałam wszystkie składniki. Smażyłam na rozgrzanej patelni do momentu aż osiągnęły złoty kolor. Podałam z dżemem z czarnej porzeczki, domowej roboty.
*do ciasta dodałam kroplę esencji pomarańczowej 
Smacznego!





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates