środa, 22 stycznia 2014

Koktajl bananowo-jabłkowy 


 Na przekór zimie, która postanowiła jednak do Nas zawitać, przygotowałam kolorowy koktajl owocowy i w środku zimy zrobiłam sobie lato!  Odżywczy i zdrowy koktajl to naprawdę duża dawka energii! :) Powoli zaczynam się od nich uzależniać, zawsze mam na nie ochotę. Pychota!

Składniki:
  • jeden jogurt naturalny 370 ml
  • 3 banany
  • 1 jabłko
  •  łyżeczka cynamonu
  • szczypta mielonego imbiru
Przygotowanie:
Owoce obieram i kroję, umieszczam w blenderze, dodaję jogurt i przyprawy. Wszystko miksuję na jednolitą masę. Podaję z listkiem bazylii i gotowe do jedzenia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates