piątek, 22 listopada 2013

Gruffinki
 Sezon muffinkowy rozpoczęłam w zeszłym tygodniu i czuję, że potrwa bardzo dłuuugo ! :) nie tylko za sprawą tego, że można je robić na różne sposoby i dlatego są przepyszne,  ale przede wszystkim samo ich przygotowywanie sprawia mi dużo przyjemności :) Jako, że kuchnia w naszym wynajmowanym m1 jest malutka, postanowiłam się przenieść do pokoju i zrobić obszerniejszą fotorelację z przebiegu pieczenia :-) 
Składniki:
Ciasto ( składniki suche)
  • 2,5 szkl mąki
  • pół szklanki cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 cukier waniliowy
Ciasto (składniki mokre)
  • 2 jaja
  • 1 szklanka mleka
  • 100 g masła
  • 3 słodkie, miękkie gruszki
  • 3 łyżki miodu
Przygotowanie:
Osobno łączę składniki na ciasto suche i mokre. Następnie łączę oba ciasta i miksuję.
Gruszki obieram i kroję w kostkę. Następnie polewam je miodem i dodaję do ciasta, mieszam delikatnie do połączenia z masą na ciasto.
Wypełniam papilotki ciastem i wstawiam do piekarnika nagrzanego do 180stopni na około 15-20 minut.
Smacznego! :-) 

Ps. A. dziękuję za aparat :-) 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates