poniedziałek, 6 stycznia 2014

Serek z płatkami owsianymi i owocami

Pewnie często zdarza się Wam zastanawiać co przygotować na śniadanie. Ten owsiano-owocowy koktajl pozwoli w szybki i prosty sposób zaspokoić nasz poranny głód. Jeden koktajl na dobre rozpoczęcie dnia ! :-) 
Składniki:
  • serek homogenizowany (użyłam waniliowego)
  • banan
  • dżem porzeczkowy
  • płatki owsiane pszenne i żytnie
  • wiórki kokosowe
  • płatki migdałów
Przygotowanie:
Płatki pszenne i żytnie wymieszałam i podprażyłam na suchej patelni. W szklankach układam warstwy serek, płatki, plastry banana, płatki, dżem, plastry banana.Wierzch posypałam rozkruszonym ciasteczkiem kokosowym, posypałam wiórkami kokosowymi i płatkami migdałów. Schłodziłam w lodówce i podałam.
Smacznego!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates