piątek, 25 października 2013

    Penne&Świderki z pieczarkami i serkiem Brie

   Makaron jest podstawą w mojej kuchni, dlatego często gości na moim talerzu. Można go podawać na różne sposoby,  z sezonowymi warzywami, delikatnymi sosami, i z  tymi bardziej ostrymi, kurczakiem, szpinakiem, serem i wiele wiele innych sposobów o których na pewno będę pisać.. 
   Jednym z moich wielu ulubionych przepisów z makaronem jest właśnie ten z pieczarkami. Prosty i dosyć szybki w przygotowaniu, ale co najważniejsze bardzo syty! :) 
 
Niezbędne składniki
  • makaron penne&świderki po 200g z każdego opakowania(wymieszałam oba i tym samym osiągnęłam ładny efekt na talerzu)
  • duże pieczarki 0.5 kg
  • serek brie 3/4
  • pół kostki rosołowej
  • cebula
  • szklanka wody  
  • szczypta bazylii
  • szczypta oregano
  • szczypta czerwonej papryki
  • sól i pieprz do smaku

Przygotowanie
Gotuję makaron, pieczarki  obieram i kroję na cienkie plastry, następnie rozgrzewam olej w rondelku i dodaje drobno posiekaną cebulkę, dodaję do tego pokrojone pieczarki, gotuję około 20 min, aż pieczarki będą powoli miękkie i puszczą soki, do rondla dodaję wodę i kostkę rosołową, następnie serek brie, czekam aż się rozpuści, mieszam delikatnie z pieczarkami i gotowe do podania. Całe danie posypuję natką pietruszki.
Palce lizać !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates