piątek, 8 listopada 2013

Pasta z makreli 
Nie macie pomysłu na śniadanie bądź kolację?
Szybka w przygotowaniu pasta z makreli jest doskonałą alternatywą dla klasycznych produktów jak ser czy szynka :)
W zasięgu swojego wzorku mam już nowe wydanie Elle i nowe inspiracje na wigilijne potrawy czekają!  :)



Składniki:
  • 1 makrela
  • 2 łyżki majonezu
  • 1 łyżeczka chrzanu
  • sól, pieprz, papryka słodka w proszku
  • szczypiorek (drobno pokrojony)
  • 8 zielonych oliwek (drobno pokrojone)
  Przygotowanie:
Wyjąć mięso z makreli, przełożyć do pojemniczka. Połączyć z pozostałymi składnikami i wymieszać na jednolitą masę. Odstawić do lodówki, aby się przegryzło.
Podać ze świeżym chlebkiem.
Smacznego!
Ps. zdjęcia spod fachowej ręki Anety! dzięki <big love> <3



 Miś ususzył grzybki :)









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj

Text Widget

mój przepis na życie to poznawanie smaków, celebrowanie posiłków. Jedzenie jest dla mnie pewnego rodzaju sztuką kulinarną, którą ja zaczęłam dosyć późno w swoim życiu dostrzegać, teraz zaczynam ją rozwijać. Gotowanie nie musi być tylko przykrą koniecznością, gdy doskwiera nam głód, ale czasem wspólnego owocnego gotowania, wspólnych rozmów z innymi, czy po prostu pasją i radością. Wszystkim życzę wiele radości podczas gotowania i jego późniejszego spalania! :-)

More Text

Popular Posts

Blogger news

Blogger templates